Your rainbow panorama_Orginal_2 aarhusaa Your rainbow panorama_Orginal_3

Få Aahus Revision til at gennemgå dit regnskab

Din lokale revisor

Få styr på skat og moms

Erhvervsservice

Står din virksomhed og mangler en medarbejder for en kortere eller længere periode indenfor blandt andet: bogføring, regnskab assistance, løn, debitor- eller kreditorstyring, ejendomsadministration, controlling, vikar m.m. så kontakt Aarhus Revision og få et konkurrencedygtigt tilbud.

Standardydelser

  • Bogføring
  • Debitor-/kreditorbogholderi
  • Debitor-/kreditoropfølgning
  • Lønadministration
  • Momsregnskab
  • Regnskabsassistance
  • Lageradministration
  • Fakturering
  • Betalinger
  • Indberetninger
  • Afstemninger

 Andre ydelser

  • Månedsrapportering
  • Controlling
  • Økonomistyring
  • Budgettering og opfølgning
  • Rådgivning indenfor; Skat, moms, driftsoptimering, iværksætter mv.
  • SAP
  • Businesstjek!
  • Markedsføring
  • Revisionsforberedelse – Klargøring til revisor
  • Vikarservice - indenfor bogføring, løn, regnskaber, controlling, SAP mv.

Bogføring tilbydes udført på:

  • Kundens økonomisystem (enten hos kunde eller via ekstern opkobling)
  • Vores økonomisystem (Microsoft C5 / Dynamics)
  • Via onlinebogføring (C5 online, E-conomic).

Aarhus Revisons medarbejdere er:

  • Fleksible
  • Effektive
  • Serviceminded

Alle opgaver afstemmes i forhold til vores medarbejderes erfaring og kvalifikationer.

Vores Erhvervsservice koncept er skabt for at hjælpe dig med administration af din virksomhed.

  • Inden opgavense begyndelse udformes en aftale, der klart fastlægger:
    • Hvilke opgaver vi hjælper med, og hvilke du selv klarer
    • Deadlines, dine og vores.
  • Der er mulighed for at justere aftalen løbende efter behov
  • Du får samme kontaktperson hos os, som varetager opgaven for dig
  • I aftalen kan indgå en regnskabsmæssig opgørelse: en balance, budgetopfølgning el.lign.
  • Timepris - der kan aftales en fast pris eller efter forbrug.
  • Opgaverne kan både udføres hos Aarhus Revision eller i din virksomhed